20171013 - 15歲女事主:諗過自殺等佢後悔

標題:15歲女事主:諗過自殺等佢後悔
報章:蘋果日報
網址:報導原文網址



15歲少女與親友遊泰期間疑遭26歲堂舅父強姦案昨在高院續審,事主X在盤問下承認曾向男友人稱「告佢(被告)唔入,我都唔會畀佢好過」。辯方問她此話何解,X哭說:「我有諗過自殺,等佢後悔對我做啲咁嘅嘢。」男友人曾向她說,就算不報警也要毆打被告,她則謂:「我爸會打,我阿媽話要毆斷佢一隻手。」

辯方出示X與男友人的通訊記錄,友人教X:「你要話『我有反抗,但佢捉住整番低我』。」X稱不想說謊,友人則謂:「其實你話冇反抗都得㗎囉,你話你當時好驚唔知點好。」辯方質疑X是受友人唆擺而報警,X哭着否認指:「我真係有反抗!」

「去咗驗埋佢有冇搞過我」

X續問友人被問及性經驗如何作答,友人答「冇」即改口:「答有囉,大不了一齊死。」X回應:「我有諗過話有,之前俾Z,係好仆街,但有乜計!」辯方指兩人曾發生性行為,打算將責任推給Z,否則友人或會被控,X反問:「都冇發生點告?」短訊顯示X並向友人指「我啱啱去咗驗埋佢有冇搞過我」,她解釋有醫生檢驗可確定真的有發生。聆訊今續。

案件編號:HCCC138/17