20180706 - 冒險樂園波波池滑梯 兩月兩出事 媽媽陪玩腳掌裂 尾椎傷

標題:冒險樂園波波池滑梯 兩月兩出事 媽媽陪玩腳掌裂 尾椎傷
報章:蘋果日報
網址:報導原文網址


油塘大本型商場一個兒童遊樂場波波池,兩個月內接連發生兩宗同類意外,兩名母親陪幼兒在波波池瀡滑梯時,分別尾龍骨受傷及腳掌骨斷裂,懷疑意外可能與滑梯太斜欠離地水平緩衝位,以及池底有硬物或保護墊太硬有關,營運商美國冒險樂園指現時已停用該滑梯,並將事故報告交予保險公司跟進,但未有回應意外的責任問題。

今年5月3日,余女士帶同1歲多的兒子到油塘大本型商場內的J Plus,進入「升級版彈跳迷宮」玩耍,樂園規定所有小朋友必須由一名18歲或以上家長陪同才可入迷宮,迷宮內有多項遊玩設施如滾筒吊橋等,但最受小朋友歡迎的是大型波波池,池內中央位置設有一條長約8呎、斜度約30度的大滑梯。
余女士講述事發經過指,「我個仔指住大叫波波,佢想玩,於是我就抱住佢玩滑梯,但我瀡落去時隻腳就即刻撞到池底有嘢,撞完隻右腳即痛到郁唔到」。余女士當時不知腳部撞到甚麼硬物受傷,但已動彈不得。當時她以為傷勢不嚴重,一度留在現場欲等職員前來巡視時告知滑梯有危險,惟職員遲遲未現身:「直到有另一個小朋友玩滑梯時又整親,大嗌媽咪,嗰位家長發現我都受傷幫我召喚職員先有人嚟。」

梯尾無緩衝位
余女士其後被送往聯合醫院,醫生檢查及照X光發現其右腳部份腳掌骨斷裂,建議留醫做手術,余女士其後自行轉到私家醫院留醫。經治療後余女士已出院,但暫時難以步行,要花7,500元購電動輪椅代步:「我個仔𠵱家係學行階段,但我隻腳行唔到教佢唔到,出入都係抱住佢坐輪椅,呢件事對我屋企係毀滅性。」余女士事後多次要求樂園交代,但對方態度冷淡,只表示一切交保險公司調查處理,令她非常不滿。

另一苦主阿兒則指今年3月15日,她與兩歲女兒同樣在大本型J Plus波波池玩耍,玩同一滑梯時弄傷尾龍骨,她憶述:「我抱住個女滑落去,真係無諗過一落地個地下好硬,撞親尾龍骨,即刻起唔到身,正常滑梯尾係有一級畀你卸力,但J Plus條滑梯一落就直插到地下,好有問題。」阿兒當時曾向職員指滑梯有問題導致受傷,但現場職員只以「哦」一聲回應。

意外剛發生時,阿兒同樣以為不嚴重於是先行返家,未料越夜越痛,當晚即趕到聯合醫院睇急症。阿兒稱意外後有一段時間痛楚難耐,「坐又痛食又痛」,要打止痛針。現時阿兒看見滑梯也怕怕,她不滿樂園始終未有交代事件,擔心其他家長或小朋友會再在同一滑梯受傷。
記者近日曾多次視察大本型J Plus的「升級版彈跳迷宮」,見場內仍然人頭湧湧,並以波波池特別受歡迎,小朋友玩得十分開心。但涉及意外的波波池滑梯則被積木軟墊圍封,貼上「升級工程請勿靠近」及「請勿攀爬」等字眼。記者曾撥開梯底白色波波查看,發現池內堆積的波波厚度約60厘米高,池底僅鋪上厚約1厘米的軟墊,而用手摸索涉事滑梯梯底,則發現滑梯末段軟墊較厚,但並無用以緩衝及卸力的離地水平滑梯位。